5 Replies to “Ce inseamna CPM?”

  1. CPM mi se pare o metoda proasta de promovare datorita efortului mare depus de publisheri sa faca rost de impresions.

    In felul asta ajungem sa facem orice doar ca sa invartim un banner, uitand defapt ca site-urile sint facute pentru vizitatori si abia apoi pentru a vinde reclama.

    CPC mi se pare mult mai profitabil si mai performant. 🙂

  2. Krumel, din punct de vedere al clientului, este foarte ok CPC-ul. Mai ales ca elimina riscul ca sa dea bani daca munca lui nu este buna.

    De exemplu ti se pare ok, ca o companie care decide sa faca publicitate pe un site, in cazul in care isi concepe mesajul prost (nu atrage), audienta gresit (nu intereseaza) sa nu plateasca nimic site-ului care gazduieste reclama, doar pentru ca el a gresit?

    Mie mi se pare gresita din perspectiva publisher o asemenea decizie. De ce sa suporti tu ca publisher riscul ca acea companie sa fi facut alegeri nu tocmai fericite?

    Nu crezi ca e cam prea mult in defavoarea publisher-ului CPC-ul?

  3. Pai ai targetare, ai nisare, ai optiune demografica, ai costul pe performana.

    Publisherul isi primeste banii daca e nisat, daca scrie cum trebuie si daca are relevanta.

    Ca si in marketingul afiliat.

    Doar ca noi sintem obisnuiti sa trantim reclamele si “sa facem bani din online” si succes.

Leave a Reply