Skip to content
despre comunicare online
facebook
linkedin

Iulian Veghes

doar blogul meu – pareri despre comunicarea online

Email Support iulian@veghes.ro
  • Contact
  • Despre acest blog
  • despre mine
  • PR online
  • Publicitate online

moda 2010 poate fi urmarita pe www.moda2010.ro

Home > 24 media center > moda 2010 poate fi urmarita pe www.moda2010.ro

moda 2010 poate fi urmarita pe www.moda2010.ro

Posted on December 9, 2009 by Iulian
0

24 media a lansat un nou portal dedicat modei, pentru moda anului 2010:

Moda 2010 poate urmarita astfel de cei interesati pe www.moda2010.ro.

Va dorim informare placuta.

Tags: moda 2010

Leave a Reply Cancel reply

You must be logged in to post a comment.

Blogul lui Veghes

  • Log in
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • WordPress.org

Va recomandam CEL.ro

Cel.ro

Ultimele posturi

  • Despre Adwords Smart Bidding
  • The Facebook Skit – a funny Facebook song :)
  • Schannon/Weaver model in online mass communication
  • New media, digital media, interactive media and online media
  • favicon-ul Web-ului
  • Yahoo & Bing – returneaza aceleasi rezulate
  • Site-ul Ministerului Finantelor mfinante.ro – dezastru sub Chrome
  • Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Clip viral de la Puma.. de sf. Valentin
  • date demografice ale retelelor sociale – facebook, twitter, myspace, linkedin

Recent Comments

  • Jean on Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Borca on Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Andreeea on Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Goiea Alexandru on Vanzare masini – update
  • Dana on Salon virtual pe stilfeminin.ro
  • claudia on Salon virtual pe stilfeminin.ro
  • m sau j on La multi ani Bianca!
  • DesignClass on Ce inseamna CPM?
  • mary on Ce inseamna CPM?
  • CPC vs. CPM sau publisher vs. advertiser | Observator de marketing pe motoarele de cautare on Ce inseamna CPC?

Tags

24 media center Bianca Predut Bing blog bucharest fashion week calitate castigatorii internetics 2008 comunicarea de masa online comunicarea online comunicare online content CPC date demografice director de presa eficienta ePR google internetics Internetics 2008 iulian veghes La multi ani! media online mesaje motoare de cautare online PR online romanesc primul post prognoza meteo PR online publicitate online publicitate virala publisheri. 2009 relatii publice online retelele sociale si relatiile publice retele sociale reviste de moda reviste femei Romania salon virtual social media stilfeminin stilfeminin.ro twitter Yahoo ziare si reviste

Arhiva

Despre ce vorbesc

  • 24 media center (7)
  • Comunicarea online (27)
  • despre mine (2)
  • diverse (2)
  • jurnalism (1)
  • Main topics (1)
  • marketing online (1)
  • noutati (15)
  • PR online (11)
  • publicitate online (12)
  • publicitatea online (12)
  • retete online (1)
  • Uncategorized (2)

Blogul lui Veghes

  • Log in
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • WordPress.org

Va recomandam CEL.ro

Cel.ro

Ultimele posturi

  • Despre Adwords Smart Bidding
  • The Facebook Skit – a funny Facebook song :)
  • Schannon/Weaver model in online mass communication
  • New media, digital media, interactive media and online media
  • favicon-ul Web-ului
  • Yahoo & Bing – returneaza aceleasi rezulate
  • Site-ul Ministerului Finantelor mfinante.ro – dezastru sub Chrome
  • Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Clip viral de la Puma.. de sf. Valentin
  • date demografice ale retelelor sociale – facebook, twitter, myspace, linkedin

Recent Comments

  • Jean on Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Borca on Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Andreeea on Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Goiea Alexandru on Vanzare masini – update
  • Dana on Salon virtual pe stilfeminin.ro
  • claudia on Salon virtual pe stilfeminin.ro
  • m sau j on La multi ani Bianca!
  • DesignClass on Ce inseamna CPM?
  • mary on Ce inseamna CPM?
  • CPC vs. CPM sau publisher vs. advertiser | Observator de marketing pe motoarele de cautare on Ce inseamna CPC?

Tags

24 media center Bianca Predut Bing blog bucharest fashion week calitate castigatorii internetics 2008 comunicarea de masa online comunicarea online comunicare online content CPC date demografice director de presa eficienta ePR google internetics Internetics 2008 iulian veghes La multi ani! media online mesaje motoare de cautare online PR online romanesc primul post prognoza meteo PR online publicitate online publicitate virala publisheri. 2009 relatii publice online retelele sociale si relatiile publice retele sociale reviste de moda reviste femei Romania salon virtual social media stilfeminin stilfeminin.ro twitter Yahoo ziare si reviste

Arhiva

Despre ce vorbesc

  • 24 media center (7)
  • Comunicarea online (27)
  • despre mine (2)
  • diverse (2)
  • jurnalism (1)
  • Main topics (1)
  • marketing online (1)
  • noutati (15)
  • PR online (11)
  • publicitate online (12)
  • publicitatea online (12)
  • retete online (1)
  • Uncategorized (2)

Blogul lui Veghes

  • Log in
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • WordPress.org

Blogroll - comunicare, publicitate si pr online

  • About Online Media
  • Andrei Chirica
  • Anunturi de mica publicitate
  • Cercetarea #FacebookLaCafea
  • Dragos Dehelean
  • Harta publicitatii online – vivi.ro
  • Institutul Roman de Cercetare in Comunicarea Online
  • jurnalism online
  • Marius Pahomi
  • Mihai Seceleanu
  • Orlando Nicoara
  • Retete
  • Sorin Tudor
  • Violeta Loredana Pascal

Va recomandam CEL.ro

Cel.ro

Ultimele posturi

  • Despre Adwords Smart Bidding
  • The Facebook Skit – a funny Facebook song :)
  • Schannon/Weaver model in online mass communication
  • New media, digital media, interactive media and online media
  • favicon-ul Web-ului
  • Yahoo & Bing – returneaza aceleasi rezulate
  • Site-ul Ministerului Finantelor mfinante.ro – dezastru sub Chrome
  • Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Clip viral de la Puma.. de sf. Valentin
  • date demografice ale retelelor sociale – facebook, twitter, myspace, linkedin

Recent Comments

  • Jean on Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Borca on Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Andreeea on Standard Snacks se orienteaza catre comunicarea online
  • Goiea Alexandru on Vanzare masini – update
  • Dana on Salon virtual pe stilfeminin.ro
  • claudia on Salon virtual pe stilfeminin.ro
  • m sau j on La multi ani Bianca!
  • DesignClass on Ce inseamna CPM?
  • mary on Ce inseamna CPM?
  • CPC vs. CPM sau publisher vs. advertiser | Observator de marketing pe motoarele de cautare on Ce inseamna CPC?

Tags

24 media center Bianca Predut Bing blog bucharest fashion week calitate castigatorii internetics 2008 comunicarea de masa online comunicarea online comunicare online content CPC date demografice director de presa eficienta ePR google internetics Internetics 2008 iulian veghes La multi ani! media online mesaje motoare de cautare online PR online romanesc primul post prognoza meteo PR online publicitate online publicitate virala publisheri. 2009 relatii publice online retelele sociale si relatiile publice retele sociale reviste de moda reviste femei Romania salon virtual social media stilfeminin stilfeminin.ro twitter Yahoo ziare si reviste

Arhiva

Despre ce vorbesc

  • 24 media center (7)
  • Comunicarea online (27)
  • despre mine (2)
  • diverse (2)
  • jurnalism (1)
  • Main topics (1)
  • marketing online (1)
  • noutati (15)
  • PR online (11)
  • publicitate online (12)
  • publicitatea online (12)
  • retete online (1)
  • Uncategorized (2)